Pogosta vprašanja (FAQ)

 VPRAŠANJA V ZVEZI Z NAROČILI

 

Ali je za nakup potrebna registracija?

Za nakup na spletni strani svetdekorja.si ni potrebna registracija. Prijavite se kot gost. Nudimo vam možnost, da si ustvarite uporabniški račun ali se prijavite s facebook računom, kar izboljša in pospeši vašo uporabniško izkušnjo na spletni trgovini.

 

 Kako opravim nakup na svetdekorja.si?

Nakup opravite v nekaj korakih:

-          Izbrane izdelke dodate v košarico

-          Izpolnete osebne podatke

-          Izbor načina dostave

-          Izbor načina plačila

-          Če imate darilni bon ali promocijsko kodo, jo dodate

-          Pregled naročila

-          Oddaja naročila

Po oddanem naročilu prejmete e-mail o vašem naročilu.

 

Koliko znaša strošek poštnine?

Informacijo o strošku poštnine si lahko ogledate na strani Dostava https://www.svetdekorja.si/dostava/

 

Kakšen je dobavni rok za izbrane izdelke?

Izdelke vam pošljemo v najkrajšem možnem času.

Izdelki, ki so na zalogi so odposlani še isti dan oziroma naslednji delovni dan. Rok dostave za izdelke na zalogi je 1-3 dni.

Izdelki, ki niso na zalogi (zaloga pri dobavitelju) imajo dobavni rok, od 7-10 delovnih dni.

V primeru sprememb ali zamud o dobavi vas vedno obvestimo.

 

Kakšne načine plačila omogoča svetdekorja.si?

Spletna stran omogoča naslednja plačila:

-          Plačilo po povzetju (samo za artikle na zalogi), plačilo dostavni službi DPD ob dostavi blaga.

-          Plačilo po predračunu (UPN nalog).

-          Plačilo s plačilnimi karticami Activa, Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron in American Express.

-          Plačilo s Paypal računom.

           

So nakupi pri vas varni?

Vaš nakup je popolnoma varen. Hranimo samo informacije katere so potrebne za dobavo naročila. Za varnost plačila s plačilnimi karticami, svetdekorja.si uporabljamo plačilni sistem Nestpay. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku svetdekorja.si.

 

Če mi Izdelek ni všeč ali ga lahko vrnem?

Kupec (fizična oseba) ima pravico, da v 14 dneh od dneva nakupa odstopi od pogodbe, brez posebnega razloga. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni ambalaži. Kupec izdelek pošlje na sedež podjetja (Intercont d.o.o., Gorenjska cesta 20, 1234 Mengeš) v 14 dneh od odstopa od pogodbe. Kupec sam krije neposredne stroške pošiljanja izdelkov na sedež podjetja. Kupcu se v celoti vrne kupnina. Kupec mora izpolniti obrazec za vračilo blaga in nam ga poslati po pošzi ali na naš email naslov (obrazec TUKAJ). Kupec nas glede vračil lahko tudi kontaktira na info@svetdekorja.si ali na tel: 01 729 10 51. Bolj podrobne informacije o vračilih v splošnih pogojih poslovanja.

 

Prejet izdelek je okvarjen, ima napako ali je poškodovan. Kaj lahko naredim?

Prodajalec odgovarja za vse stvarne napake. Izdelek poslikajte in ga reklamirajte. Za vse reklamacijske postopke nas prosim kontaktirjate. Bolj podrobne informacije o reklamacijah v splošnih pogojih poslovanja.

 

VPRAŠANJA V ZVEZI Z IZDELKI

 

Nisem prepričan/a glede izbora, mi lahko kdo svetuje?

Seveda, z veseljem vam pomagamo pri vašem izboru. Vedno nas lahko kontaktirate na email: info@svetdekorja.si, telefon: +386 1 729 10 51 ali pa se oglasite v našem raztavno-prodajnem salonu Svet DEKORJA v Mengšu, kjer lahko vidite vse izdelke v živo, naši zaposleni pa vam nudijo brezplačno strokovno pomoč pri vaši izbiri. Delovni čas pon.- pet. med 8.00-16.00 uro (zunaj rednega delovnega možen obisk samo ob predhodni najavi).

 

Izdelek ni isti kot na sliki na spletni strani, kaj lahko naredim?

Vse slike so simbolične. Ne moremo garantirati 100% skladnost izdelka s sliko na spletni trgovini Svetdekorja.si, zaradi različnih nastavitev monitorjev. Posledica so lahko barvne razlike med sliko na ekranu in končnim izdelkom.

 

Kje najdem navodila za uporabo vaših izdelkov?

Spletna trgovina svetdekorja.si vam nudi vse informacije o izdelkih. Spletna trgovina svetdekorja.si vam nudi vse informacije o izdelkih. Vsa navodila najdete strani https://www.svetdekorja.si/blog/navodila. Za tehnične informacije o izdelkih nas kontaktirajte.

 

Kako sam položim tapete na steno? Ali je to zahtevna naloga?

Pri polaganju tapet je sta glavna pogoja točno sledenje navodilom in natačnost. V zavihku BLOG in NAVODILA najdete obsežna in natančna navodila za polaganje vseh vrst tapet, s katerimi jih boste ob natančnem sledenju, položili kot pravi mojster zraven pa izvedeli še za kakšen koristen namig ;)

 

Nisem naročil/a dovolj tapet? Ali jih lahko donaročim?

Vedno lahko donaročite tapete, vendar je pri tem pomebna serijska številka tapete. Serijsko številko najdete na etiketi tapete. Ista serija garantira enak odtenek barve, medem ko pri različnih serijah lahko pride do barvnih odstopanj. V primeru donaročanja nam morate sporočiti serijsko številko, da vam lahko dostavimo tapete iz iste serijske proizvodnje.

 

Kaj pomeni ujemanje vzorca, na moji tapeti?

Vzorec se na tapeti ponavlja v neskončnost in ga je potrebno pri tapetah z ujemanjem vzorca na steni sestaviti. Poznamo tri različne vrste vzorcev:

-          Brez ujemanja vzorca, tapeta se lahko polaga pas za pasom, ni potrebno sestavljati vzorca.

-          Ujemanje vzorca naravnost, vzorec je potrebno sestaviti, vzorec se ponavlja enakomerno (npr. 53cm).

-          Ujemanje vzorca z zamikom, vzorec je potrebno sestaviti, vzorec se ponavlja izmenično (npr: 64/32 cm).

           

Koliko rol potrebujem za določeno dimenzijo?

Večina rol je dimenzije 53 cm x 1005 cm. To pokrije približno 5,33 m2. Vendar, če ima tapeta ujemanje vzorca pokrijete manjšo površino, saj imate več odpadka.

Nudimo vam enostavno rešitev z uporabo KALKULATORJA ZA IZRAČUN ŠTEVILA POTREBNIH ROL. Kalkulator najdete v kategoriji tapete pod oblačkom, kjer vnesete število željenih rol. V kalkulator vnesite vse potrebne informacije, ta pa vam prikaže informativni izračun števila potrebnih rol.

 

Koliko lepila za tapete potrebujem za določeno dimenzijo?

Vse informacije o lepilih najdete v kategoriji TAPETE>LEPILA v opisu izdelka.

 

OSTALA VPRAŠANJA

 

Želite tržiti naše izdelke. Se želite dogovoriti z nami za poslovno sodelovanje?

Imamo veliko pozitivnih izkušenj z sodelovanjem z raličnimi domačimi in tujimi partnerji. Veliko sodelujemo z arhitekti, dizajnerji in partnerji katerim so naši izdelki zanimivi. Več informacij najdete na zavihku Sodelovanje/B2B ali pa nas kontaktirajte na info@svetdekorja.si.

 

Mislite da bi se vaši izdelki odlično tržili na naši internetni trgovini. Se želite z nami dogovoriti za poslovno sodelovanje?

Vedno smo odprti za dodatna partnerstva na področju trženja izdelkov. Pošljite nam ponudbo na info@svetdekorja.si.

 

Če niste našli odgovora na vaše vprašanje nam pišite na info@svetdekorja.si ali pokličite na telefonsko številko +386 1 729 10 51 mi pa vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.